dilarakrt tabiki sizin tercihiniz ama bu şekilde hem kendinizi çok yıpratıyosunuz hemde çocuk iyice yemekten soğuyo gibi oluyo. Arkadaşımın kızıda aynı şekilde tost, köfte, pilav, makarnayla ömür geçirip konuşması epey gerideydi. Hergün hem anne hemde çocuk birbirini tüketiyodu. Şimdi kreş saatleri dışında çok kaliteli vakit geçirebiliyolar. Kuzumun iştahı da konuşmasıda epey açılmış vaziyette maşallah 😊 bide evde şimdi bu var, yemek istemezsen sen bilirsin deyip alternatif sunmamak lazım. Sevdiği şeyleri tamamen keserseniz tepki olarak hiç yemeyebilir. Sevdiği yiyeceği az koyup eğer istersen tabağındaki herşey bittikten sonra tekrar verebilirim diyebilirsiniz. Tüm gün evde olsakta bi yerden sonra çocuklara yetemiyoruz, arkadaş istiyolar, yaşıtlarını istiyolar maalesef🤷♀️ zaman bizim çocukluğumuzdan gibi hadi çık sokakta oyna devri de olmadığından.