Bir yaşındaki kızıma sağlık probleminden dolayı sütten keseceğim. Dün gündüz sadece iki kere emzirdim ve bu gece hiç emzirmedim çok Huzursuzdu ve uyuyamadı , devam sütü aldım ama devam sütü içmiyor ek gıdayı biraz fazla yiyor ama endişem şu konuda ;
formül süt de içmesi gerekiyor acaba önce formül süte alıştırıp öyle mi tamamen bıraksam hazır alışmışken bırakayım mı ? Bu konuda bilgilerinizi deneyimlerinizi söylerseniz çok mutlu olurum