dilaninal Benim bebeğim 7 aylık ve 1 aylık da hamileyim 🤦🏻♀️🥰 Odasını ayıracağım ama hem kiracıyım hemde iki bebek peş peşe nasıl bir yatak alsam karar veremiyorum. Benimle aynı durumu yaşayan yada farklı şekilde tecrübesi olan var mı yazarsanız çok sevinim
mamylatte Ben değil ama ablamın ranzası var altta yavru yatak da var üç çocuğu da orda yatıyor bir sorun yaşamadı O alt yatağı kapatmıyor hiç düzenliyor öyle kalıyor çocuklar da yatakta oynamıyor zaten
mamylatte dilaninal o bir marangozdan almıştı dolap yaptırırken odaya uygun dolap ve yatak birlikte yapmıştı adam Onunki kullanışlı 4 yıldır kullanıyor ama hepsi aynı mı bilmiyorum