moomya Şokun mis günlük sütü ile yoğurt yapan var mı İçim günlük süt siparişi yok Migros’ta Bir de pastörizeyi kaynatıyor musunuz yoksa ılıtıyor musunuz 6 aylık bebek için bu arada
Pamukhanim_ moomya ben şokun mis pastörize sütü ile yapıyorum kaynatmıyorum hafif ılıtıyorum bakraclik yazan oluyor o daha güzel tutuyor
mamado moomya ben Migros’tan sek günlük süt ile mayalıyorum epey güzel oluyor aklınızda bulunsun. Mis denemedim ama olur niye olmasın. Pastörize sütü kaynatmaya gerek yok, ısıtmak yeterli oluyor
moomya saremomm_ ya evimin yakınında bim yok o olmayınca işte şoktan siparş edeyim dedim Migros’ta ta sipariş edecektim baktım günlük süt yoktu Mis ile yaptım bakalım umarım olur 🥰
Pamukhanim_ moomya benim sadece mis ile tutuyor asla değiştirince olmuyor annemin inekleri var onun sütü ile bile denedim tutmuyor umarım olur sizinde
moomya mamado ya sitesinden siparişi yok eve de uzak baya tek de gidemiyorum eşim de il dışında E malum tek olunca da hep siparişle hallediyorum sitesinde olmayınca alamadım :( Normalde yolum düşerse ordan içim süt alıyordum
moomya gny_26 yapan var da ben doğal süt bulamadım pastorize aldım o yüzden Bir de herkes pastörize sağlıklı diyor
ilay-mom moomya ben yapıyorum cok güzel oluyor baska süt denemedim 6 aydır. hiç kaynatmadım yoğurt yapma makinası aldım zaten
moomya ilay-mom ya evet çoğu kişi yoğurt yapma makinesi kullanıyor ben almayı düşünmedim ama bu gidişle düşünürüm gibi 😂
moomya yesim61s köy sütünü asla önermiyorlarmış doktorlar o yüzden Yani ben de verdim o ayrı mesele ama öğrendikten sonra bıraktım