Aynu dertten muzdarip olarak burda bekliyorum.7,5 ay atak başladı gibi,zaten çok uyanan bir bebekti hep ama dün gece neredeyse hiç uyumadı gibi,sabaha kadar memede kalmak istedi ama 1 saatten fazla sürmedi uykuları hiç.Gunduz düzeni olmasina rağmen bugün tamamen bozuldu,çok huysuz ve oyalamak mümkün değil.8.ay ataginda uyku gerilemesi var ve zor geciyormus inşallah kolaylikla atlatırız 😔