Benim bebeğim 3 aylık ve doğduğundan beri toplam da 5 defa falan tek ayağımda sallayıp uyutmuşumdur etrafımdaki herkes neden sallamıyorsun bebek sallanmadan uyumaz salla diyorlar sürekli bende kaç gündür sallayarak uyutuyorum arada benim amacım bebeğim sallanmaya alışmasinki ileride biraz büyüdüğü zaman desteksiz uyumaya alışsın sizce napmalıyım nasıl uyutmalıyım bebeğimi