Sdfky 1 hafta oldu ara ara ağlıyor uykuya çok zor dalıyor ama bir şekilde idare ediyoruz geçen hafta pazar gece çok çok ağladı sabaha kadar uyumadık ama asla vermedik sabır taşı siyah renk kokusu pis baya biber onu ağzına koyar koymaz öğürdü gece kalktı baktı biberon simsiyah pis kokuyor gece ağzına almadı