Kızlar selam testin birini dün gece diğerini de sabah yaptım ve yaptığımda silik çizgi göremedim veya olmadı bilmiyorum az önce arkadaşıma attım silik çizgi var dedi yani sizce gebelik mi yoksa kendi kendine beklediği için testlerde çizgi oluşmuş olabilir mi başına gelen var mı

