Bebeğim 4 aylık oldu alerjisini bulmaya çalışıyoruz eliminasyon diyeti yapıyorum bir yandan hem meme hem mama şeklinde gidiyoruz kaşıkla günde 100 150 ml arası totalde zorla veriyorum. Sadece uykuda emiyor kilo alımı bayağı yavaşladı. Mamaya şekersiz vanilya şurubu falan ekleyenleri gördüm doğru mudur? Vanilini kapalı paketle mamanın içine koydum yinede ağzında tutuyor asla yutmuyor belim boynum ağrıdan bitti artık. Ne yapacağım bilmiyorum neocate verdi şimdi doktor