alpaslanmom_ kırmızı ışık olmasa mecbur duruyor ve uyanıyor 😂
Bu düzen bizde de vardı hatta 6:30 -7 de bile uyurudu akşam ama onu zamanla uzattı şimdi 08:30-9 arası uyuyor o zaman da sabah bir saat daha geç kalkıyor 7 de yani geç dediğim
Bebeği de çok zorlamadan her gün 10 dakika 10 dakika gece uykusunu 08:30 a çekebilirseniz belki değişir bu durum