Selam anneler:) bebeklerinizi parka götürünce salıyor musunuz oynasın dşye yani kızım birilerinin yanına gidiyor oyun kurmak veya izlemek için ama çok zorba çocuklar var 🥲bende hep peşindeyim ondan dolayı salıncakta falan sallıyorum.İmkan veriyor musunuz oyun kurmasına? Bilmiyorum daha erken gibi oyuna katılması için sadece izliyor zaten veya bisikletleri falan varsa dokunup asılmak istiyor vs