hobici Ben de 43 gün önce doğum yaptım, bebeğimi ve ona bakmayı çok seviyorum onunla ilgili sorunum yok ama zor bir döneme denk geldik hiç dışarı çıkamadım hala da çıkamıyorum bazen sadece markete gidiyoruz. Kendi kendime konuşmalarım arttı biraz, durmadan kendimi huzursuz edecek düşünceler geliyor aklıma, kovmaya çalışıyorum ama baş edemiyorum, sizde de oldu mu, psikolojik destek alacak ekonomik durumum yok şu an arkadaşlarımla konuşsam geçer mi acaba, desteksiz büyütüyorum birkaç ay daha tek bakacağım böyle devam etmek çok zor, bebeğimin yüzüne gülümsüyorum ama o sırada zihnim o kadar negatif ki korkuyorum o da hissedecek diye