giqu ilk 3 ay gazı yoktu çok kolay bir bebekti sütünü yer ,altı da temizse uyurdu ama şu an 3bucuk aylık oldu eğer şimdi ki gibi olsaydı gidemezdim 😂😁yani bizim için çok güzeldi kolay geçti en azından yiyip içip yattık 5yıldızlı bir otele gittik gayet iyiydi en çok da 4yaş kızım eğlendi😂😍