Merhaba bir yaşında kızım var gece öyle çok uyanmaz sadece bir kez mama içer onuda bn içiririm yoksa kendisi istemez. Annem ve kayınvalidem bebeğim uyanmadığı için mama vermemem gerektiğini bu sayede gece beslenmesini kesmemi söylüyorlar sizce nasıl yapmalıyım daha çok küçük kıyamıyorum ve yenidoğan bir bebeğimde var gece hiç durmuyor onunla ilgileniyorum fikir verir misiniz siz ne zaman gece beslenmesini bıraktınız