rabs831_ Kızlar ek gıda veremiyorum neredeyse ne verdiysem kabız oluyor neden oluyor ne yapmam lazım ya
buketadenatalay rabs831_ benim kızımda bir zamanlar öyleydi daha küçük aylarda meğer doymadığı için kaka yapmıyormuş az az sık sık besledim normale döndü ama uzun süreler devam ederse muhakkak doktorunuza götürün
aslanim06 Biz de 7.5 aylıktan 8.5 aylığa kadar aynı durumu yaşadık. Hala bazen tekrarlıyor. Ama özellikle yulaflı bi şeyler verdiğimde tıkanıyor. Doktor ek gıda döneminde normal dedi ama keçi gibi yapıyor bazen ya ve aşırı zorlanıyor :((
rabs831_ aslanim06 benimki de öyle buğdayli ne verdiysem öyle oluyor. Ama böyle de ne vereceğimi şaşırdım yemiyor da seçiyor. Yumurtayı bile bir gün yerken diğer gün ağzını açmıyor. Üzülüyorum sadece mama da yaramıyor çocuğa ama hiçbir şey veremiyorum
mlskgn rabs831_ benim bebeğim de 8.5 aylık aynı durumu bende yaşıyordum hatta son bir iki haftadır ağzını kitliyor yemiyordu doktora götürdüm demir vs düşük çıktı aynı zamanda kabızdı tabi ikisi de iştahsızlık yapabilirmis sizinde aklınızda bulunsun iki gündür kullanıyorum bende deneyip göreceğim
aslanim06 mlskgn rabs831_ biz 2 gün önce gittik. 10 güne kadar normal dedi ek gıda sürecinde olabiliyor diye. Ama karnı taş gibi olursa ve 10 günde hala yapamıyorsa getirin lavman yapılır dedi 🤦🏻♀️ ben çok fazla zorlandığında 0.5cc sızma zeytinyağı enjektöre çekip poposundan sıkıyorum. 1 saate komple çıkarıyor çok rahatlıyor. 10 gün ne yaa çocuk çatlar valla :( Siz yine de doktora danışın tabi bunu da alışkanlık yapmak iyi değil özellikle erkek bebekler için