Kızlar bebeğim 2 aylık . Sallanmayı çok seviyo. Kendi kendine sallanan beşiklerden almak istiyorum . Ama bu konuda me tecrübem ne bilgim var . Hem reflü yatağıda olandan olsun hem 1 sene kullansın en azından . Hem kendi kendine sallansın hemde şu piş piş sesini çıkaran uzun ömürlü kaliteli bir beşik arıyorum birde bu kendi kendine sallanan beşikler reflü yatağı gibi oluncada sallanabiliyor mu ?