arzuapo Merhaba, eğer bebeğinin kendi doktoru varsa önce ona danış, ben sağlık ocağındaki aile hekimlerinin 1 yaşına kadar verdigi hic bir şeye güvenmiyorum. Benim aile hekimim o konuda çok iyi. Sacma bir şekilde gözleri iltihaplandiginda ne alakaysa saglik ocagina gittim sag olsun göz dr na randevu aldı uyardı beni ne olursa olsun acil durum olmadığı sürece çocuk dr danışmadan bir sey kullanma cunku her cocuk farklıdır dedi. Anne sütü aliyor kızım 8 aylık. Kaka yapmadığı günler de oldu anne sütü alan bebek kaka çok yapmazsa sütün yarıyor derdi benim büyüklerim. 2 günde 275gr aldirdigimi biliyorum kaka yapmadığında 😁 ama sen yine de icin rahat etsin bi git bakalım. Bir sorun olsa zaten ne uyutur ne huzur birakir.