aslymom Suluk basınçtan mı bazen su akıtıyor yoksa pipetin içinde ki yer mi zedelendi sizde böyle bir şey oldu mu pipetin değişmesi gerekiyor mu belli bir süre sonra
hunilimomy aslymom arac icinde akıtıyorsa basinctan oluyor. Ama bi sure sonra akıtmaya basladi bizimkide maalesef ki ic pipet degistirdim olmadi kendisini yeniledim yine bi sure sonra akıtıyor
Ballilokmam11 aslymom pipet kısmında şu birikiyor bazen onu içince geçiyor ama oluyor yeniledim direkt sulugu yine oluyor
rowantree aslymom iç kısımda pipetin yanında bir kapak var onun kapalı olması gerekiyormuş akıtmaması için ama benim kızım çok attığından mıdır nedir her defasında açıp kapatmam gerekiyor Oray, hemen çıkıyor ve çok akıtıyor 😔
hunilimomy aslymom icindeki diger tipadan akıtıyor benimki yani orayi temizledim fırçasıyla ama yine akıtıyor anlamış degilim
aslymom Ballilokmam11 evet içtikten sonra içinde kalan o su akıyor ama baya da akıyor neden akıyor anlamıyorum ya sanki önceden akıtmıyordu hiç
aslymom hunilimomy ben baktım pipetin içilen kısmı içinde bi esnek bir bölüm vardı orası yırtılmış o yüzden sanırım Pipet ayrı satılıyor mu ?
rowantree aslymom heh evet orası işte kapalı olması gereken yer. Pipet ayrı satılıyor. Eğer 12 aydan büyükse +12 pipet alıp kesip kullanabilirsiniz. +6 ay için olanlar kısa sadece
aslymom rowantree hayır o yuvarlak kısımdan bahsetmiyorum pipeti ağzına getirdiği kısım içinde bir plastik esnek bölüm var suyun az gelmesini sağlayan emerken esneyerek su kolay geliyor o bölüm yırtılmış
tgcyi aslymom sabah firmayi aradim bana mail adresi verdiler oraya video gonderdim cocuktan sebep gec bakiyorum maillere en son nereden aldigimi sormus bakalim neler olacak😁