organikirmik maşallah kuzucuğa benimki 3ay 27günlük hep eli ağzında salyalar çok fazlaydı çok ağlıyor nerdeyse elini kopartacaktı sağlık ocağına götürdüm meğer diş çıkartıyormuş üstler kabarmış bayağı dedi calgel jel verdi şimdi onu kullanıyoruz damaklarına günde üç dört kere onunla masaj yapıyorum rahatlatıyor bebişimi inşallah sizinki de hemencik patlatır 😊