Merhaba Bebeğim 3 aylık 2 gündür vücudunda sinek ısırığı gibi kenarları kırmızı ortası beyaz kabarcık şeklinde lezyonlar var bir saat içinde sönüyor. Yüzünde, dirseğinde, kolunda çıktı boyutları farklı farklı. Bu neden olabilir ? Kabarcık çıkmadan bir gün önce kuzeni (5yaş) bizdeydi ve burdan gitti başka yerde isotlu çiğköfte yemiş vücudunda ürtiker görüntülü çok fazla kaşıntılı kabarcık olmuş idrar yolu enfeksiyonu da çıkmış. Şimdi endişeliyim bebeğimdeki kabarcıkların onunla alakası olabilir mi hastaneye götürmeli miyim yoksa evde takip mi etmeliyim lütfen bilen birileri yardımcı olabilir mi? Görsel paylaşılabiliyor mu bilmiyorum