senmsii Kızlar insülin direncim çok yüksek çıktı. Yeme ataklarım çok doktor ilaç vermişti ama kullanmadım kendim diyet yapacağım dedim ama asla boğazım durmuyor. İlacı kullanıp iştah konusunda faydasını gören oldu mu ?
kuzeyselin senmsii benimde insülinim 6 çıktı yarın doktora gidicem muhtemelen ilaç yazıcak ve bende diyet yapmak istiyorum o ilacı kullanırken 86 kiloyum ve bi 20 kilo vermek istiyorum iştahımı da azalırsa ilaç insallah:)
senmsii gizememre Gerçekten mi ne kadar kullanım sonrası etki gördünüz tatlı ataklarınız azaldı mı ciddi oranda. Ben zor bir süreçte hissediyorum kendimi
gizememre senmsii 1 hafta kullanım sonrası ciddi oran da tatlı isteğim de azalma oldu ben yemek konusun da kendimi tutamama rağmen 2 haftada 3 buçuk kilo verdim bazı nedenlerden dolayı bıraktım ilacı ama aşırı pişmanım ve yeniden başlayıp kararlı şekilde ben de zayıflamayı düşünüyorum
senmsii gizememre Çok mutlu oldum şuanda bende kullanmaya başlayayım en iyisi yoksa insülin düşmeyecek düşmediği içinde hem kilo akmaya devam edeceğim hem tatlı isteğimi dizginleyemeyeceğim . Teşekkür ediyorum bilgi için
gizememre mamacitaa_ insülin direnci için doktor kontrolünde kullanıyor insülin ayarladığı için de iştah kesiyor tatlı isteği bastırıyor
senmsii kuzeyselin Zaten iştahı kesse ataklar olmasa rahat bir sağlıklı beslenme programına uyabiliriz :)