maygirl ya sağlık ocağının bana kurduğu cümle şuydu ve bu cümleyi kurduklarında oğlum 6 aylıktı daha, “bizde aşı yok biz bu aşıyı 12′de yapıyoruz” yani ellerinde o an değil 9 aylık olan hiçbir bebek için aşı tutmuyolar diye anladım ben. Yarın bi arayayım sorayım netleştirip sonra dediğinzi yerlere gideyim çok teşekkürler