elaylina Kızım 2 buçuk yaşında sizce ikinci çocuk için acele ediyor muyum kızım yenek problemi yok kojusmadi gayet iyi kendini ifade ediyor sadece tuvalet eğitimi vermedim tek problem uyku gece kaçta yatarsa yatsın sabah 7 de ayakta ama ben ikinci bir çocuğum olsun istiyorum sizce acele mı ediyorum özellikle iki çocuklu analar bakın bir burya cevaplayın kızlar
Papatkokusu123 elaylina Kızım 4 yaşında bide 28 aylık oğlum var bugünde yeni doğum yaptım bi oğlum daha oldu hayırlısıyla emin olun aralarını açmamak gerekiyor evet zorlar ama büyük de olsa illa zorluk oluyor eğer istiyorsanız deneyin derim😊
Zera elaylina Iki cocugumun arasi 5,5 yas benim icin muazzam👌🏻 bence acele etmeyin 3-4 yaslar da kolay gecmiyor🫣
bittercikolata__ elaylina büyük kızım 5 yaşında küçük kızım 8 aylık aralarında 4 buçuk yaş falan var. İllaki zorluyor ikinci çocuk şimdiki aklım olsa aralarını bu kadar açmaz doğurdum. Çünkü rahata falan alışmıştım baya aynı şeyleri tekrar yaşadım arasında fark olmasaydı büyük kızımla buyurdu diye düşünüyorum.
komurcuu Papatkokusu123 neden kendine hiç fırsat vermedin 3 çocuk 3 kez rahata erişmeden tekrar tekrar zor süreçlere girdin merakımdan soruyorum yargılamıyorum
babybabyt Papatkokusu123 maşallah yeni doğum yaptınız buraya da girmeye fırsat bulabilmiş siniz 3 çocukla bu azimden vallahi banada biraz verin ✨🤭 bence çocuk bakmak yapmak kesinlikle sabır ile alakalı Sabrı olan insanların çocukları duvarda da yürüse rahat davrandıkları için pek kasmıyorlar herşeyin üzerine aman aman düşmüyorlar düşen varsa da çok zengindir ve yardımcısı vardır evinde çocuklarıyla bol vakti olur
Wish Zera benimde aynı öyle… İyi ki de öyle yapmışım. Bazı şeyleri sil baştan yaşıyor olabilirz ama peşpeşeden iyidir diye düşünüyorum. İlk çocuk okulda olunca da ikinci ile daha kolay ilgileniyor. İlki okuldan dönünce onunla da güzel ilgileniyor. Bence tam olması gereken
ayhat Zera benim kardeşimle 6 yaş var aramda hiç memnum değilim. 25 yaşımda ben evlendim. ben evlenene kadar hep anlaşabileceğimiz yaşlarda olmadık. şimdi büyüdü şuan mesela çok iyi sohbet muhabbet edebiliriz ama evlenene kadar ikimizede zulüm gibi geçti özellikle benim ergenliğim onun çocukluğu
cokbilmismom elaylina tam rahata erecekken her şey sil baştan çok çok zor bence. Etrafımda hep peş peşe çocuk yapanları görüyorum ve hiç istemiyorum hayatları bir nebze bitiyor biri dursa diğeri durmuyor biri uyuyor biri uyanıyor yada büyük olan kardeş kıskançlığı şımarıklıktan aileye azap çektiriyor 😂😂 benim gördüklerim bunlar valla
Zera mamacitaa_ Evet aslinda plansiz gebelikti ikincisi ama cok dogru zamanda gelmeyi secmis kizim simdi 14 aylik oldu bile🥰
loveboymomy elaylina bence olmamalı :) şaka bı yana benim ilk cocugum 13 yaşında ikincisi 4 aylık ve çok çok çok zor. Çünkü tamamen unutuyoruz her şeyi çok fazla rahata alisiyoruz. Bence ideal yaş 3 ya da 4 .
Caglamm elaylina iki çocuğum arasında tam 3 yaş var ikiside Eylül doğumlu. İlk 8 ay çok zor sonrası harika oğlum şuan 10 aylık hatta 11 aylık olmak üzere ablasını görünce bizi unutuyor ve birlikte oyun oynuyorlar çok hoşumuza gidiyor..
hazaal2 elaylina geçen sene kızım 2,5 yaşındayken hamile kaldım. Bu mayıs ayında doğum yaptım. Çok zor. Hele ki ilk çocuk ilgiye alıştıysa çok çok zor
esmanurk686_ Bende bu sene Nisanda doğum yaptım bi kızım oldu 5 gün sonra tam 4 aylık olucak aralarında en az, 2,3 yaş olması lazım bende hemen düşünmüyorum
Gunesnil_23 elaylina kızım 2 yaşında ben 22 haftalık hamileyim tuvalet eğitimini verdim kendi kendine uyuyor kendi yemek yiyor yani bana çok zorluğu kalmadı zaten öyle çok hırçın bir çocuk da değildi ondan cesaret ettim bu biraz çocuğunuza ve size bağlı anne hazır ise olabilir
almayb elaylina benim kızım 5 yaşında oğlum 2 aylık kızımın bana çok faydası oluyor maşallah diyeyim tabi ki zor ama küçük olsa daha zor olabilirdi diye düşünüyorum ve kızım okula gidince vende 2 numara ile ilgilenebiliyorum sadece rahata alışmışım o zor geldi çok
lina01010 elaylina oğlum 5 yaşında kızım 5 aylık. Evet şimdiden zorlanıyorm çünkü oğlum kıskanıyor baya huyu değişti ama herşeye değer onların varlığı. Heleki ikinci plunca dedim ilkinde ben neden bu duyguları yaşamadm acaba. Çıldıruyorm bebeği severken. Oğlumdada mutluydm tabi ama ilk çocuk acemiliği falan zorlandm. Bide ilk hamileliğim de ölü doğum yaptm hep bir korku vardı içimde bişi olucak onada die bakmaya kuyamazdm. Ama ikimci öylr değil