Kızlar 10 aylik kızım 2 gündür atesliydi. Ama ateşi böyle 38 e kadar çıktı sonra geri düşürdüm gün içerisinde de 37 buçuktu en fazla. Bugünde kakasını temizlerken kan gördüm diskida. Ay çok ciddi birsey mıdır bu. Çok korkuyorum. Yarın direk doktora gideceğim. Beslenmesinde pek sorun yok emiyor yemek yediriyorum yiyor. Sizin bebeklerinzde oldu mu hiç daha önce yaşayan varmi 😔😔