cmag 15072 aynı durumu yaşayan ben az daha annem beni öldürecekti😂 ikinciye hamile kaldım düşük oldu sonra spiral taktırdım kafam rahat ee tabi anneminde kafası rahat o bakacağı için😂😂😂
Birminikaslan 15072 yanlış anlaşılmak istemem ama neden doğru düzgün bir yöntemle korunmayı ertesi gün hapı alıyorsunuz ki.. hormonlarınız bozulmuştur ondan gecikme oluyordur.
alpaslanmom_ 15072 bu ilaçlar senede 1 kere kullanılması gerekiyorken siz bir haftada birden defa kullandığınız için hormonlarınız büyük ihtimalle mahvolmuştur o yüzden gecikme gayet normal