simayiasi 8 aylık olcak ek gıda zorluyor baya meyve yiyor fakat kahvaltı yapmıyor yani beğenmediği hiç bişeyi yemiyor ağzını açmıyor sizin nasıl gidiyor ek gıda süreci ???
Pamukhanim_ simayiasi 10 buçuk aylık hiçbir ilerleme yok kahvaltı zaten yok diğer ögünlerde en fazla 1 yemek kaşığı falan yiyor kafayı yiycem artık herşeyi deniyorum yok