Kızlar 19 aylık kızım boğaz enfeksiyonu var suan ateşini ölçtüğumde başı 37 Boğazları 38.5 falan geliyo Boğazları iltihaplı olduğundan mı yoksa ateş ölçer mi bozuk anlayamadım birde doktora klamoks kullanınca pisik oluyo dedim klavuant yazmış yine kızarmaya başladı ne yapabilirim ilacı vermesem ateşi var versem pisik oluyo