Papatya5801 Oğlum 3 yaşında . İlk zamanlar bizimle anne ayani beşikte uyudu 1 senedir benimle uyuyor odasını nasıl ayiririm acaba çok alıştık birlikte uyumaya ama babamız maalesef artık yatağına dönmek istiyor 😅
Mommyhann Papatya5801 2.5 yasında ayırdım şuan 4 olcak ayırdığım ilk günden beri sorun yaşamadık hic odasını cok seviyor zaten gık dese duyuyosunuz 😂
aybarsbebekk Papatya5801 geceleri hala uyandıgı için ayıramıyorum üstelik hamileyim bebek doğunca 4 kişi beraber yatcaz bu gidişle oğlum 1,5 yaşında. O yüzden tek kişilik yatağı kendi yatagımızın yanıma getirdim kocaman bir yatak elde ettik bu gidişle ayıramıcaz