Kızlar merhaba 1 ay önce normal doğum yaptım, iç ve dış dikişlerim var makata kadar. Doğumdan beri biraz yürüsem yer çekiyormuş gibi vajinamın iki yan tarafında ağrı hissediyorum ayakta durmak yürümek çok zor geliyor bu şekilde bir ağrı yaşayan oldu mu acaba? Dikiş ağrısı gibi değil dikiş ağrısında yaşıyorum zaman zaman farkını biliyorum bu biraz yürüsem sanki biri genital bölgemi aşağıya doğru asılıyormuş gibi bir ağrı oturmam hatta yatmam gerekiyor ağrının geçmesi için çok zorlanıyorum.