aysun2828 Merhaba hanımlar 47 gün önce sezeryan oldum bugün kontrolüm vardı kan gözüktü başına gelen varmi acaba hap verdi onunlada gecmesse bosaltaxaklarmis nasıl bir süreç beni izliyor başına gelen varmi
hsrt07 aysun2828 canım ilaçla boşalır kan sulandırıcı iğne yada hap vermesi olması lazım onları kullan bende de aynısı oldu iğne verdi doktorum o şekilde düzeldi