Adetim 10 gün gecikti bebeğim daha 9 aylık eşimle çok sık ilişkiye giremiyoruz ve hep prezervatif kullandık bugün sürekli yemek yemek istedim eşime söyledim hamile gibi sanki güldük sonra test yap bakalım dedi kızım daha yeni 9 aylık oldu yani ihtimal bile vermedim
Az önce test yaptım ikinci çizgi silik birtane daha yaktım yine aynı fotoğraf atsam yorumlar mısınız
Sabah hemen hastaneye gidecem ama simdi rahat değilim beni anlarsınız belki