nigar19 Her yemekten sonra gaz masajı yapıp ve ya dik tutup geğirmesini mi beklemeliyiz arkadaşlar? Çünki bizim bebiş yiyip yiyip memede uyuyor. Bisey yaparsam geri uyanır napacaz biz bu işi?
mamado nigar19 benim bebe uyanmıyordu, uyanırsa bir daha emzirirsiniz olmaz mı? Gazı çıkaramayınca daha büyük dert oluyor çünkü
begum0129 nigar19 gaz çıkarmazsan hem rahatsız olur bende geri süt çıkara bilir yan yatır ama gene gaz çıkark derim
1tosbikinannesiyim nigar19 benim ki uyuyor fakat gaz için uyanıp ağlıyordu gazını çıkarıp uyutuyordum geri belli zamandan sonra gaz çıkarmadan uyuması normaldi diye hatırlıyorum
betamom nigar19 bizim 3 ay 26 günlük hala memede uyuyor. Gazı eahatsız edince uyanıyor cok uyanmasını istemediğim için dikkeştirip ayakta yaylanıyorum o arada cıkarıyor. Cok aglarsa öyle vuruyorum. Onun dısında ellemiyorum
neslika nigar19 emzirme arasında gazını alın mesela 5-10 dk arayla. En son dik tutarsınız uyuyunca çıkarmaz muhtemelen ama en azından öncekiler çıkmış olur daha az rahatsız eder. .