nunumm bende endişelenmiştim sizin gibi ama rahat ediyorlar gazları çıkıyor. Kendini döndürüyordur eminim. Sizde izleyin rahatsız olunca kafasını çeviriyorsa tamamdır. Bazı bebekler öyle rahat ediyor belki de genetiktir bende hep öyle uyuyorum, bebeğim de asla düz yatmaz, hiç yatıramadım sırtı yere geldiği an kalkar.