Kızlar kızım hala emiyor ama yetmediğini hissediyorum. Antalya’ya tatile gideceğiz. Tecrübeli annelerden öneri istiyorum. Siz neler yedirdiniz tatilde? Evde kek yapıp götürmeyi düşünüyorum otelde dolaba koyup 4 gün yedirebilirim en azından ara öğün gibi. Bebek krakerlerinden aldım 4 paket kadar. Gittiğim yerde yoğurt, meyveler alırım. Bıçak götürürüm. Başka aklıma gelmiyor. Kızım için neler almalıyım yanıma? 🥲