Bebeğim 15 aylık sabah 6.7 gibi kalkıyor 10 gibi ilk uykuyu yapıyor 11.12 gibi uyanıyor 15.00 gibi ikinci uykuyu yapıp 16.00 de uyanıyordu ama gece uyanması fazlalaştığı için tek uykuya düşme kararı aldım Buda onu fazla yoruyormuş gibi emin değilim siz ne zaman tek uykuya geçtiniz süreç nasıldı? (Bu arada yeni düzenimiz )( sabah 7 kalkış 12 uyku 2.3 uyanış bazen erken kalkıyor o sıkıntı oluyor 20.15 gece uykusu sabah 7 de kalkması sıkıntı onu bir türlü düzenleyemiyorum önerilere açığım