Hayırlı akşamlar arkadaşlar ben bü ürünleri yeni aldım ama taşındığım ev malesef 1+1 fazla yerim yok o yüzden satmak istiyorum bisikleti masayı neredeyse hiç kullanmadık sadece ahşap oyun şeyini taşırken biraz kırılmış ama kullanılabilir tabi ki 😊eğer almak isteyen olursa ben İstanbul maltepe deyim 🤷♀️kargo vs yapamam hem bana uzak hemde çocuğum var bırakıp gidicek kimsem de yok gelip alırsınız benim için daha uygun 🙏😊