Çocuğum 3 gün önce gece ateşlenmesi ile acile gittik 39lara kadar çıkmıştı boğaz enfeksiyonu denildi ilaç verildi 1 gün sonrası ateşi düşürdük çok şükür fakat bu sefer de krup olduğu ortaya çıktı geçen kış da geçirmiştik bu sefer çocuk doktoruna gittik krup olduğu için zaditen şurup verdi ve sabah akşam kullanıyoruz fakat uyku ve sersemlik hali yapıyor aynı durumu yaşayan veya bu ilacı kullanıp memnun kalan varmı