2 aylık bebeğim sütüm iyiydi bu ara bi dengesizlik var göğüslerim bir gün şiş bir gün yumuşak
Yumuşak olam günler bebeğim tek memeyle doymuyor memeyle kavga ediyor ikinicisi de veriyorum alıyor anlıyorum doymadığını
Geçen bez saydım iyiydi bugun emin değilim tekrar sayıcam
Bu şekilde iki meme mi gidicem ikisiyle de doyuyor mu emin değilim mama başlamalı mıyım bilmiyorum napıyım sizce çok stres oldum ya bi anda doymazsa napıcam o zaman