Yapısal olarak ince telli ve seyrekdi saçlarım sanırım genetik dökülme sorunu yaşıyorum prp ve mezoterapi yaptırdım beş seas o ara gayet iyileşti dökülme durdu ama dört ay geçti üstünde dokulmem başladı saçlar seyreldi çok çaresiz hissediyorum çok moralim bozuk ferritim ve d vitaminim düşük ilaç kullanıyorum ama bu genetik dökülmeyi sanırım çok bı etkisi olmicak ne yapicami bende sasirdim