Deletedmom2987 ileyd doğumdan sonra spiral taktıracağım hiç bir korunma yöntemi %100 etkili değil maalesef çift korunma yapmanız lazım spiral+prezervatif hap+prezervatif gibi
SheDoesntCare aysebb nasıl kullanıyorsunuz af edersiniz içeriye boşalma olıyor mu daha önce hiç kullanmadığım için soruyorum ama sanırım bende kullanacağım
aysebb acemiaanne Evet. Bende Zlyndaya regl olmadan başlamıştım. Zaten doğum sonrası ne zaman regl oluncağı belli olmuyor ki o yüzden başlanabiliyor
asar23 aysebb 2 gündür içmiyorum çünkü hiçbir eczanede yok şuan depodan gelecek dediler ama ses Seda yok sorun olur mu acaba bnde 3 aydır kullanıyorum