doktor 6 aya kadar hicbi sey verme demişti mama olması bi sey degismiyormus mamada zaten alması gereken vitamini vs aldığı için
zaten başladığında ilk bi süre 1 öğün veriliyor kalan öğünler hep mama
şimdi 6 aylık olmasina 1 hafta kala doktor ek gıdaya basla dedi kabakla basla daha sonra seftali vs verebilirsin dedi
yoğurt yapacağım keçi sütünden bu hafta sindirimi ve vitamini daha fazla inek sütünden