Kızlar 33. Haftamdayım doğuma az zaman kaldı nerdeyse el ve ayak kalıcı oje yaptırmak istiyorum hamileyken yapılmasında bir sakınca var mıdır sizce? Kimi yaptırılır kimi yaptırılmaz diyor bende kendimde bir kaç ufak değişiklik yapmak istiyorum bakım yaptırmak gibi. Ama çokta kararsızım yorumlarınızı bekliyorum ❤️