Kızlar merhaba 22 aylık bir kızım var 1 yaşından beri kakası geldiğinde kaka kaka diyip saklanarak köşelerde tuvaletini yapıyor 18 aylıkken lazımlık aldım onunla konuştum bak bu senin tuvaletin artık büyüdün tuvaletini buraya yapacağız sonra da bay bay diyeceğiz dedim bir kaç kere oturtmayı denedim ama bir kaç saniye oturdu kalktı yapmak istemedi zorlamadım hazır olduğunu da pek düşünmemiştim zaten bezini değiştirirken sürekli konuşuyorum gün içinde bazen bezine çiş yapınca anne çiş yaptım diyor kakası gelince eğilip anne kaka geldi diyor kaka yapıyor ama daha küçük olduğunu düşündüğüm için tekrar denememiştim bugün banyo yaptırmak için tuvalete girdik ve lazımlığını gördü anne çiş yapcam dedi hemen lazımlığını açtık bezini çözdüm ve oturdu çişini yaptı şok oldum sonrasında ikimizde sevinerek lina tuvaletine çiş yaptı dedik zıpladık falan sonra küvetine su doldurdum orda oynarken anne kaka geldi dedi gel klozetine yapalım dedim oturdu bir kaç saniye sonra kalktı yapmıcam dedi kalktı suya girdi biraz sonra tekrar suyun içine oturdu ve kakasını yaptı anne bakma dedi bitince söyle dedim bitti dedi temizlendik duş aldırdım bezini bağlarken tekrar konuşuyorduk biraz çişini kaçırdı yatağa annecim çiş var mı daha dedim var dedi koştur koştur lazımlığa gidip devamını yaptı şimdi kızlar sizce bunun devamı gelir mi bu hazır olduğu anlamına mı geliyor yarın sabah itibari ile eğitime başlamayı düşünüyorum ama evde 2 kilodu ve kıyafeti harici bir şeyi yok neler almalıyım ya da erken mi bilemedim öneride bulunur musunuz rica etsem