duyguluinsan mmisa doktorum (çok daha güveniyorum. )6.ayda kan tahlili yapar başlarız dedi,gereksiz demir kullanımı çok oluyor dedi. :) çocuk doktorluğu ekol farklılıkları en fazla olan tıp alanı galiba
mysf1 mmisa bizde son 1-2 haftadır cnm ama hiç kullanmak istemiyorum çünkü kafalarına göre veriyorlar tahlil bakmadan