SedaNurAtlan esmax 10 mg ile başladım iyi gelmedi paxera 20 mg ye geçiş yaptık çok iyi geldi aşırı kilo aldım onunla sonra efexore geçtik gayet iyi hamile olduğumu öğrendiğimde bıraktım güzel bir hamilelik geçirdim çok ağır yoksunluk yaşamadım ama şimdi bazı olaylar falan olunca tekrar ilaca başlamak zorunda kaldım