Merhaba, oğlum 37 haftalık 2400gr ve 46 cm doğdu, boy kısalığı ve kilosunun düşüklüğü hamileliğimde bildiğim bir şeydi ilk oğlum da öyleydi doğumdan sonra güzel toparlamıştı. Bu oğlum şu an 3 aylık oldu ve 4750 gr 56 cm oldu geçen aydan bu aya 650 gr almış sadece anne sütü alıyor doktor kilo alımı az her emzirmenin peşine 1 ölçek de mama başlayın dedi. Reflüsü var kusması fazla biraz ondan mı dedim doktor sütün yetmiyodur dedi moralim bozuldu ilk oğluma da mama vermemiş sadce eanne sütü vermiştim. 2-3 ay arası 650gr alması az mı sizce başka bir doktorun daha görüşünü alsam mı bilemiyorum