Bebeğim 20 gün önce bogaz enfeksiyonu geçirdi antibiyotik kullandık. Ama o günden beri bi kuru öksürüğü kaldı. Günde 5-6 kere öksürüyor kuru kuru, hırıltısı vs yok. Yarın kendi doktorumuza gideceğiz kontrol için. Sizlerde böyle bi durum oldu mu hastalıktan sonra öksürük kaldı mı. Özellikle ağladıktan sonra öksürüyor