Merhabalar. Kızım 14 aylık
2 aydan beri geceleri birden fazla ağlayarak uyanıyor.
Azı dişleri patladı şimdi köpekler kabarık. Yani bundan mıdır ataktan mıdır başka bişeyden midir bilmiyorum ama gerçekten çok yoruldum. Bu durumu yaşayan, ne zaman geçeceğini bilen var mıdır?