sbostan çocuğum değil de ben ve kardeşim ordan mezunuz ben 8.sınıfa giderken taşındık buraya 😂 valla o zamanlar zordu kalabalıktı çocuklardan zorba olanlar vardı ama iyiler de vardı tabiki hala görüştüğüm arkadaşlarım bile var öğretmenlerde iyiydi ama dediğim gibi daha bizim zamanımızda üstünden çok zaman geçti her şey değişmiş olabilir