defnekusum_ Cırt cırtlı olan korseden aldım ama nasıl kullanacağım bilmiyorum yani şöyle bugün bi denedim lavaboya giderken çıkardım çocuğu emzirirken çıkardım sürekli tak çıkar mı yapacağız böyle bir zararı olmaz mı kullanan varsa desteğini beklerim 🌸
lapsekiliTayfur defnekusum_ emzirirken neden çıkarıyorsun ki? Belden aşağı olduğu için korse çıkarmana gerek yok yani benim kullandığım öyleydi göğüsten aşağı belime sarar kopcasını takardım 2 ay kullandım faydasını gördüm
defnekusum_ lapsekiliTayfur Tak çıkardan zarar olmaz ama değil mi Emzirirken rahat hissedemiyorum ondan dolayı
lapsekiliTayfur defnekusum_ defnekusum_ yarı oturur şekilde okursanız bir şey olmaz hem zaten 1 kademede takmışsınız
defnekusum_ Yazmelegi_ sol tarafımda hafif şişlik oluşmaya başladı ve sızı şeklinde ağrı girmeye başladi korse sonrası normal mi acaba
Yazmelegi_ defnekusum_ konseyi ne zaman kullanmaya başladınız ve doktor izni ile mi. Bazen geç oneriyolar o yüzden sordum. Belki sizde çok sıktıysanız ondan olabilir
defnekusum_ Yazmelegi_ Doktorum kullanmaya başlayabilirsin demişti bir de aksine sıkmadım 3 kademe var ben 1. Ye taktım